Direktlänk till inlägg 23 september 2011

Kiss i sängen och städ Fredag.

Av Fredrik Lätth - 23 september 2011 23:13

Har varit en intensiv vecka.

kom hem från Mallorca förra Fredagen efter att ha haft en kanonvecka!

Absolut en av de bästa resorna vi har haft. Tur att det var en helg emellan,på Måndagen kom chefen och frågade om jag ville/kunde jobba över Mån o Tis. vilket betyder  att stanna kvar till kl.18 när de flesta går hem vid 16.

Faktum är att jag har jobbat över så mycket så kunde ta alla 6 Spaniendagarna i komp.:) Och nu är det ju dags att jobba in till nästa resa så here i am working overtime again! Men så jobbigt är det inte,vi har rätt kul mellan 16 och 18 när man jobbar med  rätt gäng.:)

Med intensiv vecka menar jag: Måndag: Övertid sedan gymmet.

Tisdag: Övertid och sedan innebandy i 2 timmar.

Onsdag: Sälja sittdynor på matchen Nybro Vikings-Kristianstad. och därefter snöra på skridskorna och spela själv för det kära lag Blått!

Torsdagen  var rätt lugn förutom at handla med sambon.

Idag har vi städat lite och tagit lite gott att dricka.

Imorgon bär det av till Blekinge och 60-års kalas.

verkar bli ett tråkinlägg detta men lovar att bttra mig,har haft ett långt blogguppehåll och det känns ringrostigt. Men eder GREVE kommer tillbaka.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrik Lätth - 19 november 2016 17:33

Godkväll. Var ett antal år sedan. Har länge tänkt ta upp bloggen igen och det har inte blivit av. Men ikväll hände det. Allt väl till er alla därute i den sjuka värld som omger oss som vi människor inte skapat men tyvärr format. Man undrar ...

Av Fredrik Lätth - 23 september 2011 23:39

Jag döpte ju mitt inläg till kiss i sängen och glömde ju skriva varför. Min Sambo kom hem efter nattjobb och upptäckte en våt fläck av det enorma slaget i sin säng. Vi har 2 katter,Sudden o Molly. Vem är den skyldige? Vi har våran egen teori: M...

Av Fredrik Lätth - 23 juni 2010 23:28

Hallå igen! Jag vet,det var länge sedan. Ber om ursäkt,men har inte orkat blogga helt enkelt. Sitter nu i karlskrona där jag och grevinnan njutit av eftermiddags solen. Vi skulle åkt ner tidigare men Robban fixade sitt körkort idag och det vo...

Av Fredrik Lätth - 17 april 2010 00:40

Började dagen med en lättare frukost. Vill ju inte gå upp alla kilon jag tappat sedan jag började jobba igen. (Ca 4,5) Började 1/3. Sedan ner till Däckia Kl. 10 för att få på Sommardäcken. Jodå,även jag klarar att byta däck på egen hand,men ä...

Av Fredrik Lätth - 16 april 2010 01:21

Egentligen kom jag ju hem från jobbet igår men vad gör det? Nu är det helg!:) Vilket betyder Byta till sommardäck måla i stora rummet och på kvällen åka till Kalmar för att se farsen Virus i bataljonen. Arbetsveckan har varit bra,jag lär mig me...

Ovido - Quiz & Flashcards