Direktlänk till inlägg 11 mars 2010

Äntligen slutspelsklara!

Av Fredrik Lätth - 11 mars 2010 22:18

Blir kort blogg inatt också.

Jobbet går bra även om det varit tungt att gå upp vid 04 på morgnarna denna veckan.

Men värst har varit att komma isäng,är inte lätt att komma in i nya rutiner.

Fast det kommer att fixa sig snart.

Är ikväll mer lättad än glad att Frölunda äntligen är slutspels klara.

Det satt hårt inne.

Någonting säger mig att det går lättare att kliva upp imorgon.

Nu har vi fönster överallt i huset,återstår bara att klä in dem.

Ser ut som ett slagfält både inne och ute.

Man känner sig lite låst i sitt eget hem.

katterna lider nog ändå värst.

Sudden är ju folkskygg och Molly har vi fått stänga in i vissa perioder.

Måste sova nu.

Ha det bra go vänner.

Tack för jobbgratulationerna Janne och alla ni andra som hört av er.:)

MVH.

GREVEN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrik Lätth - 19 november 2016 17:33

Godkväll. Var ett antal år sedan. Har länge tänkt ta upp bloggen igen och det har inte blivit av. Men ikväll hände det. Allt väl till er alla därute i den sjuka värld som omger oss som vi människor inte skapat men tyvärr format. Man undrar ...

Av Fredrik Lätth - 23 september 2011 23:39

Jag döpte ju mitt inläg till kiss i sängen och glömde ju skriva varför. Min Sambo kom hem efter nattjobb och upptäckte en våt fläck av det enorma slaget i sin säng. Vi har 2 katter,Sudden o Molly. Vem är den skyldige? Vi har våran egen teori: M...

Av Fredrik Lätth - 23 september 2011 23:13

Har varit en intensiv vecka. kom hem från Mallorca förra Fredagen efter att ha haft en kanonvecka! Absolut en av de bästa resorna vi har haft. Tur att det var en helg emellan,på Måndagen kom chefen och frågade om jag ville/kunde jobba över Mån o ...

Av Fredrik Lätth - 23 juni 2010 23:28

Hallå igen! Jag vet,det var länge sedan. Ber om ursäkt,men har inte orkat blogga helt enkelt. Sitter nu i karlskrona där jag och grevinnan njutit av eftermiddags solen. Vi skulle åkt ner tidigare men Robban fixade sitt körkort idag och det vo...

Av Fredrik Lätth - 17 april 2010 00:40

Började dagen med en lättare frukost. Vill ju inte gå upp alla kilon jag tappat sedan jag började jobba igen. (Ca 4,5) Började 1/3. Sedan ner till Däckia Kl. 10 för att få på Sommardäcken. Jodå,även jag klarar att byta däck på egen hand,men ä...

Ovido - Quiz & Flashcards