Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

Söndag igen.

Av Fredrik Lätth - 14 mars 2010 21:57

Somnade i soffan framför TV:n inatt.

Ingen höjdare.

Gick upp och lade mig i sängen och hann tänka på vår fantastiska match mot Ljungby.

Idag har jag tagit det lugnt och kopplat av med en promenad i solskenet.

Snön smälter bort och bevisen på hundägare som inte plockar upp efter sig blir alltmer tydliga.

Egentligen skulle de få äta upp hundskiten de som är skyldiga.

Hur svårt är det att ta upp skiten?

Inte särskilt,men en del är för fina för att befatta sig med skit.

Då ska man inte ha djur heller.

och det värsta är de som plockar upp och sedan kastar iväg påsen.

Det är skrämmande vanligt.

Hur fan tänker sådana människor?

-Nu har jag plockat upp bajset och kan ju inte gå här med Fidos hög i en påse.

Bäst att kasta iväg påsen.

Idioter säger jag.

Ska snart lägga mig och läsa och ladda för en ny jobbvecka.:)

Imorgon åker jag till jobbet iförd IFK GBG keps.:)

Ha det bra.

MVH.

GREVEN


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrik Lätth - 19 november 2016 17:33

Godkväll. Var ett antal år sedan. Har länge tänkt ta upp bloggen igen och det har inte blivit av. Men ikväll hände det. Allt väl till er alla därute i den sjuka värld som omger oss som vi människor inte skapat men tyvärr format. Man undrar ...

Av Fredrik Lätth - 23 september 2011 23:39

Jag döpte ju mitt inläg till kiss i sängen och glömde ju skriva varför. Min Sambo kom hem efter nattjobb och upptäckte en våt fläck av det enorma slaget i sin säng. Vi har 2 katter,Sudden o Molly. Vem är den skyldige? Vi har våran egen teori: M...

Av Fredrik Lätth - 23 september 2011 23:13

Har varit en intensiv vecka. kom hem från Mallorca förra Fredagen efter att ha haft en kanonvecka! Absolut en av de bästa resorna vi har haft. Tur att det var en helg emellan,på Måndagen kom chefen och frågade om jag ville/kunde jobba över Mån o ...

Av Fredrik Lätth - 23 juni 2010 23:28

Hallå igen! Jag vet,det var länge sedan. Ber om ursäkt,men har inte orkat blogga helt enkelt. Sitter nu i karlskrona där jag och grevinnan njutit av eftermiddags solen. Vi skulle åkt ner tidigare men Robban fixade sitt körkort idag och det vo...

Av Fredrik Lätth - 17 april 2010 00:40

Började dagen med en lättare frukost. Vill ju inte gå upp alla kilon jag tappat sedan jag började jobba igen. (Ca 4,5) Började 1/3. Sedan ner till Däckia Kl. 10 för att få på Sommardäcken. Jodå,även jag klarar att byta däck på egen hand,men ä...

Ovido - Quiz & Flashcards